083-34242712
پشتیبانی مشتریان
شنبه تا پنجشنبه
8:30 تا 13 – 16 تا 20
info@entekhab-electronic.ir
پشتیبانی 24 ساعته مشتریان
برای مشکلات فنی
از طریق فرم زیر
آدرس دفتر مرکزی
کرمانشاه انتهای کارمندان جنب کانون ورزشی امام
سوالات پر تکرار
بعد از ثبت درخواست تعمیرات، چقدر زمان میبره تا سرویس کار شما به محل ما اعزام گردد؟
پس از تماس تلفنی شما با ما و ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرکار ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی های لازم جهت زمان ارائه خدمات را با شما انجام خواهند داد و طبق زمانی که شما تعیین می کنید جهت تعمیرات دستگاه شما در منزل یا محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد.
در صورت خرابی مجدد لوازم منزل ما، آیا برای رفع مشکل مجدد هزینه ای دریافت می نمایید؟
اگر خرابی مجدد دستگاه شما از همان قسمتی باشد که توسط سرویس کار ما تعمیرات شده است و چنانچه کمتر از 6 ماه از تعمیرات دستگاه شما گذشته باشد، خیر شما شامل گارانتی خدمات مجاز تعمیرگاه می باشید و هزینه ای جهت تعمیرات مجدد دریافت نمی گردد.
اگر قطعه مورد نیاز را خودمان تهیه نماییم از نظر شما مشکلی داره؟
خیر مشکلی نیست اما چنانچه قطعه ای که شما برای لوازم خانگی خود خریداری نموده اید، تقلبی، بی کیفیت و یا خراب باشد، تعمیرگاه ما هیچ مسئولیتی در قبال قطعه خریداری شده توسط شما نمی پذیرد.
مدت زمان تقریبی تعمیرات دستگاه من چقدر می باشد؟
اینکه تعمیرات دستگاه شما چقدر زمان می برد، بستگی به نوع و میزان خرابی دستگاه شما دارد، اما ما این تضمین را به شما می دهیم که تعمیرات لوازم برقی منزل شما در سریعترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام گردد.
هزینه تعمیرات به چه صورت باید پرداخت گردد؟
پس از حل کامل مشکل دستگاه و رضایت کامل شما، هزینه توسط سرویس کار ما از شما دریافت می گردد.
اگر از خدمات تعمیرکار شما راضی نبودم باید چکار کنم؟
مرکز ما طی چند دهه فعالیت خود همواره سعی کرده که رضایت مشتریان خود را بدست آورد، اما چنانچه به هر دلیلی شما از خدمات تعمیرکار ما رضایت نداشتید ما در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی خواهیم کرد.
در کمتر از 4 ساعت جهت رفع نقص با شما تماس گرفته می شود.
